Brev:
Vitamintilskud eller ej?
11. februar 2013
Alder:
2 år, 3 mdr.
Vitamintilskud eller ej?
Hej Helen
Jeg er lige kommet i tvivl omkring vitamintilskud til vores dreng på snart 2½ år. Han spiser varieret kost og mange grøntsager og frugter. Er det så nødvendigt at give ham vitaminpiller? Jeg kan huske, da jeg selv var lille, fik jeg nogle tyggetabletter, der hed Dolcevit - eller noget i den stil.
På forhånd tak for hjælpen!
Med venlig hilsen
Teresa